Skocz do zawartości


* * * * * 2 głosy

Śmieszne ss z metina


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
116 odpowiedzi w tym temacie

#1 SnoogyHeHe

    Okrutny

  • Giermek
  • 18 postów
    Dołączył: 24 maj 2010

Napisano 24 maj 2010 - 08:52

To może ja zacznę :D

Policja xD

To było podczas drogi na kowala, pewna szamanka miała agresiwa i padła, dropł z niej boguś+6.
  • -1

#2 Karolina

    Złośliwy

  • Girls
  • 259 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Server:Prywatny
  • Królestwo:Chunjo
  • Profesja:Wojownik
  • Dołączył: 22 maj 2010

Napisano 24 maj 2010 - 12:29

Hahaha :D nie no , policja . ;D
  • 0

#3 TimeToRelax

    Playstation 2 Player Deadmau5 FAN DeadMau5 Random Album Title ;d

  • Giermek
  • 2306 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Server:Eteor
  • Królestwo:Shinsoo
  • Profesja:Wojownik
  • Nick Postaci:TimeToRelax
  • Gildia:DeadMau5
  • Level:52
  • Dołączył: 24 maj 2010

Napisano 24 maj 2010 - 12:51

Szkoda że na privie ale jest xD

Dołączona grafika

Uploaded with ImageShack.us
  • 0

#4 Mariette

    Złośliwy

  • Giermek
  • 333 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Server:Feniks
  • Królestwo:Jinno
  • Profesja:Ninja
  • Dołączył: 22 maj 2010

Napisano 24 maj 2010 - 14:32

To może ja zacznę :D

Policja xD

To było podczas drogi na kowala, pewna szamanka miała agresiwa i padła, dropł z niej boguś+6.

Dobre ;D Ostatnio coraz częściej spotyka się te dzieci które chcą być dorosłe,straszą banem i policją za ded'a,zajętego spota,czy to co pokazałeś na ss'ie xD
  • 1

#5 MaSaKrATo009

    Złośliwy

  • Użytkownik
  • 280 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Dołączył: 23 maj 2010

Napisano 24 maj 2010 - 15:23

Ha ha żałosne xDD
  • 0

#6 Oye

    Okrutny

  • Giermek
  • 74 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Server:Prywatny
  • Królestwo:Chunjo
  • Profesja:Wojownik
  • Dołączył: 24 maj 2010

Napisano 24 maj 2010 - 15:31

nie no ten pierwszy powala naprawdę szkoda mi takich graczy ...
  • 0

#7 Fredzel

    Fredzel

  • Giermek
  • 2376 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Server:Prywatny
  • Królestwo:Jinno
  • Profesja:Szaman
  • Nick Postaci:Rape
  • Gildia:Brak gildii
  • Level:80
  • Dołączył: 22 maj 2010

Napisano 24 maj 2010 - 15:59

Matko. Przez takich graczy metek zszedł na psy.
  • 0

#8 Oye

    Okrutny

  • Giermek
  • 74 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Server:Prywatny
  • Królestwo:Chunjo
  • Profesja:Wojownik
  • Dołączył: 24 maj 2010

Napisano 24 maj 2010 - 16:51

Może są i psy niektórzy ale nie zapominaj ze są tez kumple którzy pomogli ci i pomagają :D
  • 0

#9 undeat3

    Złośliwy

  • Giermek
  • 193 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Dołączył: 23 maj 2010

Napisano 26 maj 2010 - 07:22

Szkoda że na privie ale jest xD

Dołączona grafika

Uploaded with ImageShack.us

Hahaha "na policje haha" :D
  • 0

#10 Karolina

    Złośliwy

  • Girls
  • 259 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Server:Prywatny
  • Królestwo:Chunjo
  • Profesja:Wojownik
  • Dołączył: 22 maj 2010

Napisano 26 maj 2010 - 12:30

Hahaha , dzieciakom się w głowach przewraca. :D
  • 0

#11 undeat3

    Złośliwy

  • Giermek
  • 193 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Dołączył: 23 maj 2010

Napisano 26 maj 2010 - 14:54

Hahaha "na policje haha" http://www.facemetin...tyle_emoticons/default/tongue.gif

(POPRAWKA TO W TYM DRUGIM NA POLICJE xD)
  • 0

#12 ihh

    Critical Blow

  • Użytkownik
  • 58 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Server:Prywatny
  • Królestwo:Chunjo
  • Profesja:Wojownik
  • Nick Postaci:Sklepiczekkk
  • Gildia:brak
  • Dołączył: 21 maj 2010

Napisano 27 maj 2010 - 12:49

To było rok temu, niestety screen gdzies sie zgubił po tak dlugim czasie.. ^^ Gosciu wywalał fms+9 i podnosił.. myślał, że nikt nie zdąży go zabrać, ale podleciałem z szarży i zabrałem go. Koleś groził, że jak mu nie oddam, to wyskoczy przez okno i będę go miał na sumieniu, ja mówilem - zapomnij, nie oddam. On: "dobra, skaczę". Za 2 minuty z jego konta pisze do mnie niby jego brat: "ej oddaj fms, moj brat juz skacze z okna, stary go trzyma ale nie daje rady"

Użytkownik ihh edytował ten post 27 maj 2010 - 12:50

  • 0

#13 Harnass

    Nieuczciwy

  • Użytkownik
  • 483 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Server:Candia
  • Królestwo:Shinsoo
  • Profesja:Wojownik
  • Nick Postaci:DeLuxe
  • Gildia:Betrayed
  • Dołączył: 22 maj 2010

Napisano 27 maj 2010 - 12:53

Te dzieci już mają takie pomysły..

Ehh.
  • 0

#14 MaSaKrATo009

    Złośliwy

  • Użytkownik
  • 280 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Dołączył: 23 maj 2010

Napisano 27 maj 2010 - 16:20

Obczajcie to xD

Bielizna

Haha xD
  • 0

#15 Fredzel

    Fredzel

  • Giermek
  • 2376 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Server:Prywatny
  • Królestwo:Jinno
  • Profesja:Szaman
  • Nick Postaci:Rape
  • Gildia:Brak gildii
  • Level:80
  • Dołączył: 22 maj 2010

Napisano 27 maj 2010 - 17:32

Obczajcie to xD

Bielizna

Haha xD


Widywałem lepsze ujęcia http://www.facemetin...tyle_emoticons/default/smile.gif
  • 0

#16 undeat3

    Złośliwy

  • Giermek
  • 193 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Dołączył: 23 maj 2010

Napisano 27 maj 2010 - 17:46

Ja sie bawiłem teksturami i zobaczyłem stanik xDDD
  • 0

#17 Fredzel

    Fredzel

  • Giermek
  • 2376 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Server:Prywatny
  • Królestwo:Jinno
  • Profesja:Szaman
  • Nick Postaci:Rape
  • Gildia:Brak gildii
  • Level:80
  • Dołączył: 22 maj 2010

Napisano 28 maj 2010 - 14:44

Ja sie bawiłem teksturami i zobaczyłem stanik xDDD


PF. Ja w programie do edycji modeli, usunąłem spódniczkę ninji i szamance. Łatwo to zrobić.
  • 0

#18 Harnass

    Nieuczciwy

  • Użytkownik
  • 483 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Server:Candia
  • Królestwo:Shinsoo
  • Profesja:Wojownik
  • Nick Postaci:DeLuxe
  • Gildia:Betrayed
  • Dołączył: 22 maj 2010

Napisano 28 maj 2010 - 14:45

Zbok. ^^
  • 0

#19 MaSaKrATo009

    Złośliwy

  • Użytkownik
  • 280 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Dołączył: 23 maj 2010

Napisano 29 maj 2010 - 10:30

Nom. xD
  • 0

#20 FDX

    Okrutny

  • Giermek
  • 38 postów
    Dołączył: 29 maj 2010

Napisano 29 maj 2010 - 21:44

hehe dobre te foty szkoda że niemam moich starych. Miałem dużo lepszych akcji. Jeden zaczął mnie wyzywac od najgorszych bo zabiłem przed nim specjalista i mi FMS wypadł a nie jemu. Był też gość który zrobił sobie nicka na podobieństwo Gm i usiłował wyłudzać eq.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych