Skocz do zawartości


- - - - -

Metinowe Przygody Krecika


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 tulek

    Okrutny

  • Giermek
  • 5 postów
    Dołączył: 27 kwi 2011

Napisano 14 maj 2011 - 22:13

Witam,

http://www.youtube.com/watch?v=S7pTbZg8tdU


W Filmie wzięli udział:

- krecik
- fubu ( xd )
- chomik
- mysz
- rekin
- lokomotywa
- easymetin


Podoba się? Daj Subka. Proszę! ;D
http://www.youtube.c...in?feature=mhee
  • 11

#2 kraszu

    Złośliwy

  • Użytkownik
  • 161 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Server:Phobos
  • Królestwo:Jinno
  • Profesja:Wojownik
  • Nick Postaci:Wroona
  • Gildia:MeGusta
  • Level:35
  • Dołączył: 27 lip 2010

Napisano 15 maj 2011 - 06:00

Najlepsze:

kopiemy tunel do v2, to fubu możecie wychodzić i patrzcie biała perła z małży

hahhaha dobre łap +.
  • 0

#3 Nappy

    Okrutny

  • Giermek
  • 31 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Server:Feniks
  • Królestwo:Chunjo
  • Profesja:Wojownik
  • Nick Postaci:Nappy
  • Gildia:Slippers
  • Level:66
  • Dołączył: 15 maj 2011

Napisano 15 maj 2011 - 17:58

hahahah

To fubu, chłopaki wyłaźcie. Co ty mnie tu od tylca bierzesz

Łap +.
  • 0

#4 Macklemone

    Nieuczciwy

  • Użytkownik
  • 364 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Server:Grymuar
  • Królestwo:Shinsoo
  • Profesja:Sura BM
  • Nick Postaci:.
  • Gildia:.
  • Level:85
  • Dołączył: 29 gru 2010

Napisano 17 maj 2011 - 08:44

Haha. :) Gdzie ten bot nas zaprowadził. xD Niezłe. :]
  • 0

#5 HoTWELL

    Jestem Kioskiem xDD

  • Giermek
  • 15 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Server:Monolit
  • Królestwo:Jinno
  • Profesja:Sura WP
  • Nick Postaci:HoTWELL
  • Gildia:LudzieHonoru
  • Dołączył: 16 maj 2011

Napisano 28 maj 2011 - 18:56

Dobra speed hacka włanczamy nieżłe :D
  • 0

#6 TheMrMarfi

    Okrutny

  • Giermek
  • 37 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Server:Prywatny
  • Królestwo:Chunjo
  • Profesja:Wojownik
  • Nick Postaci:Marti
  • Dołączył: 08 cze 2011

Napisano 08 czerwiec 2011 - 17:45

Nie no naprawdę pro :)
  • -1

#7 aArczi

    Onp Team end 4Ever

  • Giermek
  • 312 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Server:Prywatny
  • Królestwo:Chunjo
  • Profesja:Szaman
  • Nick Postaci:[T]Arczi
  • Gildia:Resthea
  • Level:255
  • Dołączył: 07 cze 2011

Napisano 10 czerwiec 2011 - 17:11

Buhahahah
Nie no naprawdę ^^
Te teksty były pro .
Pozdro
  • 0

#8 OpolerPOL

    Okrutny

  • Giermek
  • 101 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Server:Syriusz
  • Królestwo:Jinno
  • Profesja:Wojownik
  • Dołączył: 10 cze 2011

Napisano 10 czerwiec 2011 - 19:55

Bardzo fajne czasami żałosne, ale naprawde śmiesznie ! ;-)
  • 0

#9 wweyo

    Sexualny ;D

  • Giermek
  • 69 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Server:Deimos
  • Królestwo:Chunjo
  • Profesja:Wojownik
  • Nick Postaci:wweyo
  • Gildia:BRAK
  • Dołączył: 07 cze 2011

Napisano 11 czerwiec 2011 - 21:00

hahaha zaje*iste FuBu w bajkach cos nowego :)
  • 0

#10 MrWojtusiek

    Złośliwy

  • Giermek
  • 196 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Server:Prywatny
  • Królestwo:Chunjo
  • Profesja:Ninja
  • Nick Postaci:Votek
  • Dołączył: 10 cze 2011

Napisano 11 czerwiec 2011 - 23:48

Heeh zajebis.. filmik jakie teksty nie no nie mogę..!
  • 0

#11 ChillOut

    Okrutny

  • Użytkownik
  • 69 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Server:Prywatny
  • Królestwo:Jinno
  • Profesja:Wojownik
  • Nick Postaci:ChillOut
  • Dołączył: 12 cze 2011

Napisano 12 czerwiec 2011 - 13:32

Hhhhhhahaha

Cioty ! Cioty dawajcie idziemy do groty v2 !


  • 0

#12 KwejK

    Pro elo elo kox

  • Giermek
  • 223 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Server:Prywatny
  • Królestwo:Shinsoo
  • Profesja:Wojownik
  • Level:1
  • Dołączył: 11 wrz 2011

Napisano 11 wrzesień 2011 - 17:45

Pro teksty http://www.facemetin...tyle_emoticons/default/grin.png
  • 0

#13 SaWi

    Okrutny

  • Giermek
  • 69 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Server:Prywatny
  • Królestwo:Jinno
  • Profesja:Wojownik
  • Level:255
  • Dołączył: 04 paź 2011

Napisano 30 październik 2011 - 16:51

buahaha
  • 0

#14 zzwrgwz

    Wuchte wiary tej ! Aifam !

  • Giermek
  • 187 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Server:Monolit
  • Królestwo:Shinsoo
  • Profesja:Wojownik
  • Dołączył: 07 lip 2011

Napisano 30 październik 2011 - 19:58

Hahaahaha końcówka najlepsza ;d

"patrzcie biala perla z malzy a dam mu cenzura niech sie podjara bot"
"brawa dla ciebie cenzura i chuj"
"dobra... fubu my jedziemy cenzura do m1 ... trzeba poty kupic"

haha ;p
  • 0

#15 Nicko

    Okrutny

  • Giermek
  • 130 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Server:Obsydian
  • Królestwo:Chunjo
  • Profesja:Wojownik
  • Nick Postaci:Sacrus
  • Gildia:MentorzY
  • Level:70
  • Dołączył: 24 wrz 2011

Napisano 31 październik 2011 - 19:05

" o cenzura fubu , zaraz cenzura nam banany zdupi "
HAhahah padłem o kur#a ...
  • 0

#16 NoNoo

    Okrutny

  • Giermek
  • 44 postów
    Dołączył: 20 wrz 2011

Napisano 04 listopad 2011 - 14:54

cenzura +
  • 0

#17 Amero

    Nieuczciwy

  • Giermek
  • 477 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Server:Prywatny
  • Królestwo:Shinsoo
  • Profesja:Wojownik
  • Level:1
  • Dołączył: 29 lip 2011

Napisano 11 listopad 2011 - 08:46

hahaha xD Dobre
Gratuluję pomysłowości ;d
  • 0

#18 Pogodoranek

    Okrutny

  • Zablokowany
  • 106 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Server:Prywatny
  • Królestwo:Jinno
  • Profesja:Ninja
  • Nick Postaci:Pogodoranek
  • Gildia:Brak
  • Level:118
  • Dołączył: 11 wrz 2011

Napisano 15 listopad 2011 - 06:55

Dobre :p. Gratuluje pomysłu.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych